Viser opslag med etiketten Hverdag. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Hverdag. Vis alle opslag

lørdag den 11. juni 2011

Har gået rundt og hygget mig de seneste dage. Jeg brugte i går min dag inde i Hellerup til et arrangement der hed ''Naudé'', det var fint nok, intet vildt. Tog derefter med mit afviste kort hjem, og lagde mig til at sove kl. 23. Har nemlig været på arbejde siden kl. 06.30.......

mandag den 6. juni 2011

Image and video hosting by TinyPic
Det er min tredje latte jeg sidder med i hånden. Har fået lavet 10 ud af 20 dispositioner, og har også hele dagen i morgen. Jeg har derfor givet mig selv lov til at holde en pause til kl. 18, hvor jeg vil begynde igen. Jeg er ret nervøs for min eksamen på onsdag, selvom jeg kun går i 1.g kommer den til at stå på mit eksamensbevis, når jeg afslutter 3.g. Synes det er ærgeligt at solen skinner så meget, når man er tvunget til at blive indendøre, men nu vil jeg ud for jeg har pause i 1 og en halv time!